obmedzenia filesystemu UFS2: Too many links

František Kučera xkucf03 at seznam.cz
Tue Jan 16 08:37:49 CET 2007

> 	To je v poradku, jen v tech funkcich, ktere finalne se souborem pracuji
> je proste potreba pridat mezi druhy a treti znak jmena (a pripadne jeste
> mezi ctvrty a paty) lomitko ...
>
> 	Predpokladam, ze jsou tam tri funkce - vytvoreni obrazku, otevreni pro
> cteni a smazani - takze je to celkem trivialni uprava techto tri funkci.
> Nicmene, takovahle rada uz presahuej ramec teto konference.

> 	A nebo tak.
>
> 					Dan

Ta úprava funkcí je asi nejlepší, ale napadlo mě ještě jedno řešení:
Udělat si něco jako vlastní souborový systém - všechna ta data by byla
nacpaná v jednom souboru a v DB by bylo uložené číslo bajtu, na kterém
soubor začíná a končí. Pokud to bude takhle jednoduché, tak nepůjde
soubory mazat a upravovat, ale pro nějaké specifické aplikace by to
mohlo být použitelné (když soubory jen přibývají). Výhodou by bylo, že
by se ušetřilo na metadatech, které si normální FS o souborech vede.

Co si o tom myslíte? je to dobrej nápad, nebo blbej nápad, nebo jakej je
to nápad? :-)

Franta