FBSD a suspend / hibernate

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Sun Jan 7 23:41:47 CET 2007

František Kučera wrote:
> Když už jsme u té wifi :-) Mám kartu D-link DWL G650+ ovšem v
> nepodporované revizi A1 a nepodařilo se mi ji rozchodit ani přes NDIS. A
> už docela ztrácím víru, že to někdy bude fungovat. Takže si asi koupím
> novou kartu. Máte nějaký tip na wifi PCMCIA kartu, která by 100%
> fungovala pod FreeBSD (6.x) a která je dnes na českém trhu?

Ja mam nejaky ZyXEL ZyAIR G-102, ktory so mnou 2x obrazil USA a slape k
uplnej spokojnosti (urcite pod Linuxom, ale pod FreeBSD tomu bude
rovnako, kedze madwifi ovladac pise Sam Leffler a je zhruba rovnaky pod
FreeBSD aj v Linuxe.)

otis

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                    |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail