FBSD a suspend / hibernate

František Kučera xkucf03 at seznam.cz
Mon Jan 8 02:51:21 CET 2007

Ahoj,

uspání na disk nepoužívám, ani ho moc nepotřebuju. Uspávám do RAM pomocí
apm -z,
což funguje docela dobře (asus L3) až na dva detaily:
- po probuzení nejde síť, ani nejde nahodit zastavením a spuštěním
služby - ale vyřešil jsem to tak, že před uspáním vytáhnu síťový kabel a
po probuzení ho zase zasunu, pak to funguje
- po probuzení nejde touchpad

Franta