FBSD a suspend / hibernate

František Kučera xkucf03 at seznam.cz
Mon Jan 8 08:09:28 CET 2007

Když už jsme u té wifi :-) Mám kartu D-link DWL G650+ ovšem v
nepodporované revizi A1 a nepodařilo se mi ji rozchodit ani přes NDIS. A
už docela ztrácím víru, že to někdy bude fungovat. Takže si asi koupím
novou kartu. Máte nějaký tip na wifi PCMCIA kartu, která by 100%
fungovala pod FreeBSD (6.x) a která je dnes na českém trhu?

Díky,
Franta