FBSD a suspend / hibernate

Obr Pavel pavel at hotelovkatp.cz
Sun Jan 7 22:59:21 CET 2007

Ja mam konkretne novou Toshibu Satellite M100 s Core Duo....
Rozbehnout se mi podarilo ji uspokojive jen na FreeBSD 7 (tedy current) a
to hlavne kvuli tomu, ze ovladace pro jeji grafickou kartu i pro zvukovou
kartu nejsou v rade 6. Navic acpi_toshiba ma v current take vic
pozadovanych vlastnosti.
Po problemech s wi-fi jsem to ale vzdal a vratil se zas do Windows:).
Pokud jde o uspavani na disk, tak to myslim neni ve FreeBSD jeste mozne a
uspat do RAM se sice asi povedlo, ale nidy neprobudilo:). Ale moc jsem se
tomu pak uz po problemech s wifi nevenoval. Spis je asi jiste, ze ona
Toshiba zatim zcela jiste lepe bezi v Linuxu.
Pavel