dopisovani PCIID do driveru

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Thu Jan 4 17:11:31 CET 2007

On Thu, 04 Jan 2007 16:39:57 +0100, Dan Lukes wrote
> Kdyz uz
> doslo k tomu, ze nekdo porusil pravidlo "k uloze vybrat softwarove
> reseni, k softwarovemu reseni poridit hardware" a najednou ma v
> systemu kartu, kterou ovladace neznaji

No to je sice pravda, ale ked to vezmem k mojmu konkretnemu pripadu: Pozrel
som do zoznamu podporovaneho HW, kde bolo napisanych vela verzii Intel
PRO/100, okrem ineho aj s chipom 82557 a kupovana karta bola Intel PRO/100 a
bola osadena chipom 82557 ... na prvy pohlad to bolo jasne .. ze je tato
konkretna karta naozaj nepodporovana, zistis az ked ju naozaj pichnes do
stroja a nainstalujes OS .. co je moj pripad.

Hough