dopisovani PCIID do driveru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 4 17:43:53 CET 2007

Stefan Kremen napsal/wrote:

> No to je sice pravda, ale ked to vezmem k mojmu konkretnemu pripadu: Pozrel
> som do zoznamu podporovaneho HW, kde bolo napisanych vela verzii Intel
> PRO/100, okrem ineho aj s chipom 82557 a kupovana karta bola Intel PRO/100 a
> bola osadena chipom 82557 ... na prvy pohlad to bolo jasne .. ze je tato
> konkretna karta naozaj nepodporovana, zistis az ked ju naozaj pichnes do
> stroja a nainstalujes OS .. co je moj pripad.

	No, ja nerozebiral jak k tomu doslo.

	Uz tu nekolikrat zaznelo, ze tentyz hardware lze zakoupit pod ruznymi
obchodnimi oznacenimi a, coz je horsi, i obracene - pod stejnym
obchodnim oznacenim lze zakpoupit ruzny hardware (oblibene zejmena u
vyrobcu WiFi).

	Nicmene, v tomto pripade je patrne zadrhel v necem trochu jinem - Intel
vyrabi spoustu vyrobku, jejichz nazev zacina
Intel(R) PRO/100
jenze - ten nazev prakticky vzdy pokracuje - ve tvem pripade je cely
spravny nazev tve karty
Intel® PRO/100 Intelligent Server Adapter

a takova v comatibility listu neni (alespon v tom, ktery jsme prohlizel).

	Mimochodem, neni tam ani zadna
Intel(R) PRO/100
	bez dalsiho privlastku ani
Intel(R) PRO/100 Server Adapter
	- takze v tomhle je hardware list opravdu spis nevinne.

	Nicmene, o nic nejde - psal's, ze byla "zalacino". Omyl se stane
kazdemu, obzvlast u tehle netrivialnich hardwarovych zalezitosti, a
takhle zkusenost nastesti nebude stat moc penez.

	Budeme to vsichni brat jako pouceni.