nefunkcni end v mc

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Dec 27 15:02:39 CET 2006

> [...]
>
> 	Ta pri nastavenem terminalu 'xterm' (overit echo $TERM, ze na obou je
> nastaven tentyz terminal) oznacuje udalosti kH, at 7 a *6	- a to je
> zvlastni - kH je KEY_HOME, jenze - @7 je KEY_END a *6 je KEY_SELECT
>
> 	Coz me trochu zarazi - tataz sekvence pro HOME i END. Priznam se, ze
> nejsem natolik odbornik na tyhle veci, abych tento fakt dokazal
> zpracovat a vyvodit z nej neco dalsiho. Jen mi to proste pripada podezrele.
>
> 	Spis mi z toho vychazi, ze mi neni jasne, jak to na tom pocitaci, kde
> to funguje, muze fungovat nez, ze by mi nebylo jasne, proc to nefunguje

hmm, zkusil jsem to na dalsich storjich (5.3, 5.4, 6.0, 6.1) a vsude se
mi to chvoa stejne (tim myslim jako na stroji, kde to funguje, tedy 1b
4f 46 0a).

> 	Vnuklo mi to jediny jiny napad - v mc mi nesly "naucit" klavesy v
> pripade, ze jina klavesa uz danou kombinaci pouzivala. Treba je na
> pocitaci, kde to nefunguje kombinace \EOF naucena uz na jine klavese ...

V pripade uceni - na strojich, kde to funguje se po stisku end u end
udela normalne ok. Na tom problematickem ne.

> 	Dal muze byt rozdil ve verzich knihoven, ktere mc na obou pocitacich
> pouziva ...

porty gettext, glib, gmake, pkg-config, libiconv jsou stejne na obou
strojich.

Az ted jsem si vsiml jednoho rozdilu, uplne nahodou. U toho
problematickeho stroje mame v /etc/make.conf pentium3 a na druhem stroji
p4. To byl asi nejaky uklep, kte4rehjo jsem si pri instalaci nevsiml.
Jeste jsem to neoveroval, ale to je jedina rozdilna vec, kterou jsem nasel.

Myslite, ze je to ono?

Diky vsem za rady
PM

--