nefunkcni end v mc

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 27 15:47:49 CET 2006

Petr Macek napsal/wrote:
> hmm, zkusil jsem to na dalsich storjich (5.3, 5.4, 6.0, 6.1) a vsude se
> mi to chvoa stejne (tim myslim jako na stroji, kde to funguje, tedy 1b
> 4f 46 0a).

	To, co posila klient se pro ruzne servery menit nebude. Ruzne servery
mohou pouze tutez sekvenci ruzne interpretovat.

> V pripade uceni - na strojich, kde to funguje se po stisku end u end
> udela normalne ok. Na tom problematickem ne.

	No, vzdyt to rika, - tataz sekvence uz muze byt prirazena jine klavese.
Coz je samozrejme teorie, ale zatim jedina.

> Az ted jsem si vsiml jednoho rozdilu, uplne nahodou. U toho
> problematickeho stroje mame v /etc/make.conf pentium3 a na druhem stroji
> p4

	No, jako teoretickou moznost nelze vyloucit, ze je to optimalizacni
problem (a pro ruzne procesory s emuze optimalizovat ruzne), ale moc
tomu neverim.