nefunkcni end v mc

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 27 13:55:27 CET 2006

Petr Macek napsal/wrote:
> a na obou strojich dostanu (tedy pokud to delam spravne)
> pm at minasithil pm $ echo '^[OF' | hd
> hmm, takze vim, ze je rozdil je v serverech.

	Ano, to je videt dokonce i bez hex-dumpu - je to sekvence \EOF

	Ta pri nastavenem terminalu 'xterm' (overit echo $TERM, ze na obou je
nastaven tentyz terminal) oznacuje udalosti kH, at 7 a *6	- a to je
zvlastni - kH je KEY_HOME, jenze - @7 je KEY_END a *6 je KEY_SELECT

	Coz me trochu zarazi - tataz sekvence pro HOME i END. Priznam se, ze
nejsem natolik odbornik na tyhle veci, abych tento fakt dokazal
zpracovat a vyvodit z nej neco dalsiho. Jen mi to proste pripada podezrele.

	Spis mi z toho vychazi, ze mi neni jasne, jak to na tom pocitaci, kde
to funguje, muze fungovat nez, ze by mi nebylo jasne, proc to nefunguje
tam, kde to nefunguje.

	Vnuklo mi to jediny jiny napad - v mc mi nesly "naucit" klavesy v
pripade, ze jina klavesa uz danou kombinaci pouzivala. Treba je na
pocitaci, kde to nefunguje kombinace \EOF naucena uz na jine klavese ...

	Dal muze byt rozdil ve verzich knihoven, ktere mc na obou pocitacich
pouziva ...