nefunkcni end v mc

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Dec 27 10:57:33 CET 2006

> 	Njeprve je treba zjistit na ktere strane je rozdil - tj. zjistit, zda v
> obou pripadech na server prichazi po stisku klavesy tataz sekvence.
>
> 	To na prikazove radce napises ...
>
> echo '' | hd
> 	... pak se postavis mezi ty dva apostrofy, zmacknes CTRL+V, pustis a
> zmacknes zkoumanou klavesu a pote enter. Mel bys dostat hexdump doslych
> znaku doplnenych LF

a na obou strojich dostanu (tedy pokud to delam spravne)
pm at minasithil pm $ echo '^[OF' | hd
00000000  1b 4f 46 0a                                       |.OF.|
00000004
pm at minasithil pm $

> 	Pokud to bude stejne, je rozdil v serverech, nebude-li pak v klientovi.
> A rovnou se bude vedet, jestli je to to spravne ...

hmm, takze vim, ze je rozdil je v serverech.
Jeste upresnim, ze mi to dela u vsech uzivatelu, smazani adresare .mc
nepomohlo. Ve vi chodi spravne, nejde ho tu klavesu naucit.
PM

--
# Petr Macek
# pm at kostax.cz