nefunkcni end v mc

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 27 10:34:35 CET 2006

Petr Macek napsal/wrote:

> Mam spoustu podobnych BSD
> stroju, tyto dva dokonce stejne. Pouzivam vsude bash a xterm, dela mi to

	Asi uplne stejne nebudou. Nebo nebude uplne stejne nastaveni programu
(profilu), kterymi se k nim pripojujes.

	Njeprve je treba zjistit na ktere strane je rozdil - tj. zjistit, zda v
obou pripadech na server prichazi po stisku klavesy tataz sekvence.

	To na prikazove radce napises ...

echo '' | hd
	... pak se postavis mezi ty dva apostrofy, zmacknes CTRL+V, pustis a
zmacknes zkoumanou klavesu a pote enter. Mel bys dostat hexdump doslych
znaku doplnenych LF

	Pokud to bude stejne, je rozdil v serverech, nebude-li pak v klientovi.
A rovnou se bude vedet, jestli je to to spravne ...

> Asi to necham plavat a zvyknu si :-)

	Nebo tak.