nefunkcni end v mc

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Dec 27 09:26:35 CET 2006

Kaminar wrote:

> Rozchodit vsechny klavesove zkratky v MC neni nic jednoducheho. (Na jedne
> diskuzi jsem cetl neci povzdech nad tim, ze MC je moc linuxovy. Asi na tom
> neco bude, nebot Linuxaci tyto problemy nemaji.)
>
> V Tvem pripade si myslim, ze bude stacit jen MC naucit klavesam
> v nabidce "Option/learn keys". A nemel by byt rozdil mezi MC a MC-light.
>
> Jinak k uplne spokojenosti to asi bude chtit
>
>   1) vybrat a vyladit terminal v GUI (kouknout se na sekci klaves - zalezi na terminalu)
>   2) vyladit prikazovy interpret (napr. pro bash se podivej na konfigurak ".inputrc")
> [...]
omlouvam se, asi jsem to spatbne napsal. Mam spoustu podobnych BSD
stroju, tyto dva dokonce stejne. Pouzivam vsude bash a xterm, dela mi to
pri prihlaseni pres ssh (stroj je 50km daleko, takze zda to dela i bez
toho ssh netusim). Na vsech strojich to pouzivam stejne, vsude je to
portove. Jen tahle jedna potvora nic. Learn keys nezabira. Zkousel jsem
i mc a vse zavisle prekompilovat.

Asi to necham plavat a zvyknu si :-)

PM
--