Upgrade portu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Nov 25 20:26:29 CET 2006

Ondra Koutek wrote:
> [...]
> firem mi psali bez potizi, ale neprisel mi jediny mail z
> users-l at freebsd.cz coz me tolik netrapilo, protoze to neni linuxovy
> mailinglist plny nesmyslu, ale kdyz jsem poslal update portu pomoci
> send-pr a nedostal potvrzeni, zacal jsem patrat co se deje. Poslano bylo
> z mailserveru a v logu jsem mel potvrzene odeslani.
> Nicmene potvrzeni doted nedorazilo, jen port je upgradovany, takze
> evidentne vse probehlo korektne.
>
> kdyz jsem vypnul postfix-gps, zacal jsem dostavat zpravy z teto
> konference, ale dalsi patch na send-pr nemam, takze nemuzu hodnotit.

	Temi potrebnymi detailnimi inofrmacemi jsem myslel zaznamy z LOGu na
prijimaci strane. Dobra, tak bez nich - poslednich triceti dnech byly
vsechny dopisy z teto konference na tvoji adresu uspesne doruceny na
prvni pokus, vyjma dvou, ktere byly doruceny az na druhy pokus (prvni
poksu byl odmitnut s docasnou chybou). Prihlizel jsem to jen ocima, tak
se cisla mohou mirne lisit, ale trend je jasny.

	Nicmene, konstatuji, ze tato cast diskuse je zde off-topic a nadale
muzeme pokracovat vyhradne mimo ni.

> Sem jsem to poslal predevsim proto, abych zjistil, jestli tu nekdo dalsi
> pouziva prijem z FreeBSD serveru na server chraneny pomoci greylistu a
> funguje mu to (pak najit pricinu u sebe) a nebo upozornit na to, ze by

	Na to ti klidne nekdo odpovedet muze, ale byt tebou tak nejprve
prohlednu ty LOGy na sve strane. Odmitnute pokusy o doruceni v nich,
predpokladam, jsou.