Upgrade portu

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Sat Nov 25 20:03:57 CET 2006

Dobre, tak ja pridam par podrobnosti:
domena o-k.cz s jedinym MX zaznamem na jediny server
%nslookup
> set type=mx
> o-k.cz
Server:         192.168.5.1
Address:        192.168.5.1#53

Non-authoritative answer:
o-k.cz  mail exchanger = 10 mail.o-k.cz.

Authoritative answers can be found from:
mail.o-k.cz     internet address = 82.99.173.16

Na serveru bezi postfix + amavis a clamav

Vse funguje jak ma celkem dlouhou dobu.

Pak jsem nainstaloval z portu postfix-gps:
postfix-gps-0.93_1  Greylist Policy Service for postfix

nastaveni bylo ponechano defaultni.

Posta po aplikaci postfix-gps fungovala naprosto korektne, ze vsech
firem mi psali bez potizi, ale neprisel mi jediny mail z
users-l at freebsd.cz coz me tolik netrapilo, protoze to neni linuxovy
mailinglist plny nesmyslu, ale kdyz jsem poslal update portu pomoci
send-pr a nedostal potvrzeni, zacal jsem patrat co se deje. Poslano bylo
z mailserveru a v logu jsem mel potvrzene odeslani.
Nicmene potvrzeni doted nedorazilo, jen port je upgradovany, takze
evidentne vse probehlo korektne.

kdyz jsem vypnul postfix-gps, zacal jsem dostavat zpravy z teto
konference, ale dalsi patch na send-pr nemam, takze nemuzu hodnotit.

Sem jsem to poslal predevsim proto, abych zjistil, jestli tu nekdo dalsi
pouziva prijem z FreeBSD serveru na server chraneny pomoci greylistu a
funguje mu to (pak najit pricinu u sebe) a nebo upozornit na to, ze by
mozna stalo za to, upravit trosku konfiguraaci mailserveru na strane
FreeBSD.org pripadne freebsd.cz tak, abych mohl greylisting jako jednu z
poslednich funkcnich ochran proti spamu pouzit.

Ondra