Upgrade portu

Radim Hejc rh at tvujweb.cz
Mon Nov 27 21:37:08 CET 2006

Pouzivam greylisting ( i kdyz na komercni aplikaci Merak Mail server)
a zadne problemy nejsou.
Vseobecne jsem ale mel problemy kdyz bylo nastavene mazani
greylistovanych adres z databaze za 4hodiny (default), protoze vicero
serveru neni
asi nastavena korektne a pokouseji maily znovu poslat treba az po 12
hodinach..
ted mam povoleny prijem z greylistovane adresy za 123 sekund a podrzeni
adres v databazi
25h a vsechno jede Ok. (az na spamy z volny.cz a seznam.cz .. )

R.H.