bsnmpd na FreeBSD 6.0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Oct 29 13:12:22 CET 2006

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 10/29/06 10:25:
> Mohl by nekdo z vas zkusenejsich kouknout do zdrojaku a potvrdit mi moji
> domenku (ja bohuzel C neumim, takze si to nedokazu samo potvrdit /
> vyvratit),

	Kolik programovacich jazyku umis, tolikrat jsi pocitacem ...

> ze cely tento problem je zpusobeny tim, ze se pouzivaji 32
> bitove citace, ktere se po preneseni 4GB dat vynuluji (tak jak je tomu i

	Prilis mnoho zdrojaku, kde muze byt tento problem - citace omezene
delky mohou byt v systemu, bsmtp, nebo v interface, kterym se predavaji
data ...

> Znamena to tedy, ze na gigabitove siti nemam moznost timto zpusobem
> zjistovat trafik?

	Skutecne ne ? 32b citac, to je 4 GB.

	1000BaseT karta prenese pri velmi nespravnem, teoretickem odhadu
128MB/s (ve skutecnosti to bude o dost mene). To znamena, ze staci
statistiku sbirat kazdych 32 sekund - to se citac zarucene protocit
nestihne.  jednou za minutu by to take melo jeste stale melo v realnem
provozu stacit.

	Pro jistotu podotykam, ze "sbirat data kazdych 32 s" neznamena take se
stejnou frekvenci generovavat grafy ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz