bsnmpd na FreeBSD 6.0

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Oct 29 10:58:08 CET 2006

Miroslav Lachman wrote:

> Mohl by nekdo z vas zkusenejsich kouknout do zdrojaku a potvrdit mi moji
> domenku (ja bohuzel C neumim, takze si to nedokazu samo potvrdit /
> vyvratit), ze cely tento problem je zpusobeny tim, ze se pouzivaji 32
> bitove citace...
[...]

A kdyz uz si tu tak hezky povidam sam se sebou, tak jeste zminim, ze
jsem ted v CVS
http://cvsup.pt.freebsd.org/cgi-bin/cvsweb/cvsweb.cgi/src/contrib/bsnmp/
dohledal, ze pred 8 mesici probehl commit, ktery by mel vsechny citace
udelat 64 bitove i na 32 bitovych platformach. To patrne potvrzuje moje
predesle domenky a znamena to, ze na FreeBSD 6.0 mam smulu, ale na 6.1 a
novejsi uz by to melo fungovat spravne.

Opet tedy prosim, jestli by mi to mohl nekdo z praxe potvrdit / vyvratit.

Miroslav Lachman