bsnmpd na FreeBSD 6.0

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sun Oct 29 14:42:31 CET 2006

On Sun, Oct 29, 2006 at 01:12:22PM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	Kolik programovacich jazyku umis, tolikrat jsi pocitacem ...

to se mi moc nezda ;) mne osobne prijdou veskere jazyky daneho paradigma
+/- uplne stejne. nemyslim ze kdyz umim ridit jak skodovku tak seat tak jsem
2x ridicem. ale kdyz umim ridit auto a ponorku tak jo :)

> 	Prilis mnoho zdrojaku, kde muze byt tento problem - citace omezene
> delky mohou byt v systemu, bsmtp, nebo v interface, kterym se predavaji
> data ...

no.... ono to navic neni tak jednoduche, udelat 64bitove citace na i386 sice
zni hrozne jednoduse a pekne ale je to pomale. tusim se tedka o tom kluci
na nejakem ML bavili (tusim tu debatu odstartoval nejaky cech - zeby autor
i tohohle threadu?) a co jsem tak pochopil tak to vypada spis na pouziti nejakeho
pollingu atak. kazdopadne se nedohodli (v tom threadu) a tak bych videl
korektni a finalni vyreseni daneho problemu az v delsim casovem horizontu ;(