Smazane zavislosti

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Oct 18 13:02:21 CEST 2006

Kaminar wrote:
[...]
> Ja myslim, ze smazani v zavislostech by nemuselo mit nutne za
> nasledek i odinstalovani. Jsou to dve ruzne veci a zaleni jak se to
> odinstaluje. Ale to je jen tak na okraj.

Ano a to je prave to zminovane virtualno, kdy nevim, jak probehla oprava
zavislosti (na co se to ptalo, co bylo potvrzeno a co ne) A ted uz to
asi ani nelze zpetne dohledat (ani v pameti :]). Jen si tak matne
vzpominam, ze mi parkrat pkgdb nabidlo odinstalovani nejakeho portu pri
odebirani zavislosti (ale take uz si nepamatuji, za jakych konkretnich
podminek k tomu doslo) a soucasne vim, ze pri "obnovovani" zavislosti mi
to nabidlo i nainstalovani chybejicich zavislosti... tedy pokud me pamet
neklame.

[...]

> Rad poskytnu vice informaci. :-) Ale nevim, co jeste by bylo vhodne
> pro upresneni. Jestli mohu poprosit, co bych mel tedy jeste dodat?

To uz jsem zminil vyse - zkratka nevim, jak presne doslo k oprave
zavislosti, takze vice ani nedokazu poradit.

Miroslav Lachman