Re: Smazane zavislosti

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Wed Oct 18 11:47:03 CEST 2006

> system
> suborovom
> -
>
> Samozrejme aplikacim je jedno, jake zavislosti jsou uchovane v
> balickovacim systemu a zajima je pouze pritomnost urcitych souboru v
> souborovem systemu... ale pokud nekdo dal opravit databazi zavislosti
> pres pkgdb a doslo tam k potvrzeni vyzvy o odinstalovani, tak to pak
> znamena i smazani techto souboru ze souboroveho systemu.

Ja myslim, ze smazani v zavislostech by nemuselo mit nutne za
nasledek i odinstalovani. Jsou to dve ruzne veci a zaleni jak se to
odinstaluje. Ale to je jen tak na okraj.

> Ale to uz jsem hodne ve virtualnu, jelikoz o tom tazatel moc informaci
> neposkytl :)

Rad poskytnu vice informaci. :-) Ale nevim, co jeste by bylo vhodne
pro upresneni. Jestli mohu poprosit, co bych mel tedy jeste dodat?

Karel