Smazane zavislosti

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Oct 16 23:21:22 CEST 2006

Stefan Kremen wrote:
[...]
> A ja mam zase taky skromny nazor, ze funkcnost programu zavisleho na ldap
> nezhavaruje na nepritomnosti ldap zaznamu v balickovacom systeme ... uz
> nainstalovana aplikacia zavisla na ldap predsa neprehladava balickovaci system
> na pritomnost ldap, ale hlada binarky ldap na nejakej znamej ceste v suborovom
> systeme, spravne? Takze si myslim, ze cely tento problem je skor o fazulkach -
> jedine, ze by som sa mylil :)

Samozrejme aplikacim je jedno, jake zavislosti jsou uchovane v
balickovacim systemu a zajima je pouze pritomnost urcitych souboru v
souborovem systemu... ale pokud nekdo dal opravit databazi zavislosti
pres pkgdb a doslo tam k potvrzeni vyzvy o odinstalovani, tak to pak
znamena i smazani techto souboru ze souboroveho systemu.

Ale to uz jsem hodne ve virtualnu, jelikoz o tom tazatel moc informaci
neposkytl :)

Miroslav Lachman