Smazane zavislosti

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Mon Oct 16 22:53:56 CEST 2006

On Mon, 16 Oct 2006 22:21:57 +0200, Miroslav Lachman wrote
> Nicmene pokud chapu celou tu anabazi spravne, nechybi veci, ktere
> potrebuje k fungovani openldap, ale veci ktere ke svemu fungovani
> vyzaduji pritomnost openldapu - jejich odinstalovanim ze systemu
> zmizela i informace o nich, takze zadnym magickym portupgradem se
> zpet nedoinstaluji, to uz musi vedet uzivatel sam, co za aplikace
> potrebuje ke sve praci (a uz je pak jedno, jestli vyzaduji openldap)

A ja mam zase taky skromny nazor, ze funkcnost programu zavisleho na ldap
nezhavaruje na nepritomnosti ldap zaznamu v balickovacom systeme ... uz
nainstalovana aplikacia zavisla na ldap predsa neprehladava balickovaci system
na pritomnost ldap, ale hlada binarky ldap na nejakej znamej ceste v suborovom
systeme, spravne? Takze si myslim, ze cely tento problem je skor o fazulkach -
jedine, ze by som sa mylil :)

PiFtiK