Smazane zavislosti

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Oct 16 22:21:57 CEST 2006

Ondra Koutek wrote:
[...]
> Dovolim si oponovat. ldap-client neumi klasicky upgrade z 2.2.x na 2.3.x
> protoze to je jiny port. To, co mel udelat je odinstalovat port,
> nainstalovat novy a pak pomoci pkgdb -F nastavit nove zavislosti.
> Bohuzel protoze pravdepodobne port odinstaloval a potom pustil pkgdb -F
> bez predchozi instalace toho spravneho a misto skipnuti zavislosti dal
> delete zavioslost pro vsechny baliky automaticky, tak nepujde ani
> portupgrade -r. Bohuzel portupgrade -r vychazi prave ze smazanych
> zavislosti.
> Proto se obavam, ze opravdu korektni naprava muze byt tak leda
> [...]

Take si dovolim oponovat, ja bych to vyresil portugprade -o
net/openldap23-client openldap-client-2.2.30   (nevim jak presne s tema
verzema a nazvy balicku, ale zkratka jde o zmenu "origin" portu /
nahrazeni nejakeho portu jinym bez neopatrneho odinstalovani)

Nicmene pokud chapu celou tu anabazi spravne, nechybi veci, ktere
potrebuje k fungovani openldap, ale veci ktere ke svemu fungovani
vyzaduji pritomnost openldapu - jejich odinstalovanim ze systemu zmizela
i informace o nich, takze zadnym magickym portupgradem se zpet
nedoinstaluji, to uz musi vedet uzivatel sam, co za aplikace potrebuje
ke sve praci (a uz je pak jedno, jestli vyzaduji openldap)

Miroslav Lachman