Smazane zavislosti

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Oct 17 07:37:22 CEST 2006

Ondra Koutek napsal/wrote, On 10/16/06 19:42:

> Dovolim si oponovat. ldap-client neumi klasicky upgrade z 2.2.x na 2.3.x
> protoze to je jiny port.

	Spravne. Vubec nevime, jestli "to neco" co ma v sobe zaznamenanou
zavislost na verzi 2.2 bude s verzi 2.3 schopno pracovat. A obracene.

> Bohuzel portupgrade -r vychazi prave ze smazanych zavislosti.
> Proto se obavam, ze opravdu korektni naprava muze byt tak leda
> portupgrade -af

	Jako moznost ano, jako "leda" urcite ne, vzdycky lze jeste vyuzit
informace z /usr/ports/INDEX-6, kde jsou zavislosti uvedeny take. Jen to
bude chtit trochu prace ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz