Re: Smazane zavislosti

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Wed Oct 18 11:42:54 CEST 2006

> Dovolim si oponovat. ldap-client neumi klasicky upgrade z 2.2.x na 2.3.x
> protoze to je jiny port. To, co mel udelat je odinstalovat port,
> nainstalovat novy a pak pomoci pkgdb -F nastavit nove zavislosti.

Jo jo... to si ted take myslim, ze by to vyresilo. :-( Bohuzel, jsem ldap-c
odinstaloval a spustil znovu portupgrade v domeni, ze si s tim uz poradi
a nainstaluje si tu verzi 2.3. Jenze se mu nelibili pozustatky zavislosti
a jeho rada s pkgdb -F byla neuvazenym krokem. :-( Portupgrade se orientuje
asi jen podle /var/db/pkgdb.db a tam to uz neni.

> Bohuzel protoze pravdepodobne port odinstaloval a potom pustil pkgdb -F
> bez predchozi instalace toho spravneho a misto skipnuti zavislosti dal
> delete zavioslost pro vsechny baliky automaticky, tak nepujde ani
> portupgrade -r. Bohuzel portupgrade -r vychazi prave ze smazanych
> zavislosti.

> Proto se obavam, ze opravdu korektni naprava muze byt tak leda
> portupgrade -af

V tom si nejsem moc jisty, jestli to pomuze, prave kvuli smazanym zavislostem
z pkgdb.db. Krome toho, si nyni nemuzu dovolit vsechno upgradovat. Uz jen
kvuli OOo, ktere se kompilovali 16h + 4h java a vseho vsudy se mi to ze 4 pokusu
o instalaci OOo uspesne podarilo jen jednou.

Karel