ibm ThinkPad r51 - nejde mys (6.2prerelease)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Oct 15 13:00:55 CEST 2006

michal_sjx napsal/wrote, On 10/15/06 12:47:

> Zjistil jsem, se mi na preruseni 12 sedi ACPI a drive tam byla ps2 mys.
> Takze uz vim, ze musim nejak najit jine irq, ktere pouziji (abych videl
> stav baterky a fungovala mi i mys).
>
> Nevite nekdo jeste jak zjistim volna irq?

	Vsechna, na kterych nebyl detekovan zadny hardware.

	Nicmene, to, ze IRQ12 pouziva ACPI neni samo o sobe duvodem pro zmizeni
psm. Doby, kdy jedno IRQ pouzivalo jedine zarizeni je uz za nzmai a na
Windows jsou dokonce pri aktivnim ACPI vsechna zarizeni smerovana na
jedine preruseni.

	Presto problem s ACPI souviset muze - coz se nejlepe overi, ze se
nastartuje bez nej.

	Pokdu se to potvrdi, pak spis nez preruseni je kandidatem na problem
vadna ACPI tabulka popisujici hardware v BIOSu - a duvod, proc se chyba
objevila ted, kdezto drive to fungovalo, muze byt ve zmene tolerance
vuci syntaktickym chybam v ACPI tabulkach.

	Ty jsou v BIOSech pomerne caste a takova syntakticka chyba muze vyustit
prave v to, ze je nerozeznano konkretni zarizeni (byl jsem takhle
napriklad uz nekolikrat bez floppy).

	Nekdy to vyresiupdate BIOS, nekdy je treba tabulky z BIOSu vytahnout,
opravit syntakticke chyby a FreeBSD presmerovat na pouzivani nasich
tabulek misto BIOSovych ...

	Nicmene, to nema smysl resit, dokud se neoveri, ze chyba opravdu s ACPI
souvisi.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz