ibm ThinkPad r51 - nejde mys (6.2prerelease)

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Sun Oct 15 13:15:54 CEST 2006

Dan Lukes wrote:

> 	Vsechna, na kterych nebyl detekovan zadny hardware.
>
> 	Nicmene, to, ze IRQ12 pouziva ACPI neni samo o sobe duvodem pro zmizeni
> psm. Doby, kdy jedno IRQ pouzivalo jedine zarizeni je uz za nzmai a na
> Windows jsou dokonce pri aktivnim ACPI vsechna zarizeni smerovana na
> jedine preruseni.
>
> 	Presto problem s ACPI souviset muze - coz se nejlepe overi, ze se
> nastartuje bez nej.
>
> 	Pokdu se to potvrdi, pak spis nez preruseni je kandidatem na problem
> vadna ACPI tabulka popisujici hardware v BIOSu - a duvod, proc se chyba
> [...]
Ano, problem s ACPI to je. Kdyz nastartuji bez acpi, tak mys bunguje,
ale jak jsem zminoval, nejde mi treba zjistit stav baterky (je to ale
mozna mensi zlo - dokud neprijdu o data, kvuli vybite baterce ;) ).

Takze tu zustava update BIOS (to se celkem boji, tusim, ze kdyz se to
nepovede, tak mam po notebooku) a nebo udelat vlastni tabulku HW. To
nevim jak.
Mohl by me nekdo navest?

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!