ibm ThinkPad r51 - nejde mys (6.2prerelease)

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Sun Oct 15 12:47:46 CEST 2006

Dan Lukes wrote:

> 	Nevim jestli poslat, ale kazdopadne si prohlednout hlasky pri bootovani
> systemu ve verbose rezimu. To je ta doba, kdy se detekuje hardware.
>
> 					Dan

Dekuji :).
Zjistil jsem, se mi na preruseni 12 sedi ACPI a drive tam byla ps2 mys.
Takze uz vim, ze musim nejak najit jine irq, ktere pouziji (abych videl
stav baterky a fungovala mi i mys).

Nevite nekdo jeste jak zjistim volna irq?

diky.

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!