slovensky web

Martin Hudec corwin at aeternal.net
Wed Sep 27 14:29:17 CEST 2006

Ahoj Daniel,

Daniel Gerzo wrote:
> Ja momentalne nehladam ludi na preklad Handoobku, faq, howto a tak
> dalej, zaujimal som sa hlavne na web stranky, uz som to pisal v
> nejakom inom maily..
>
> Sledovat zmeny vo www/ tree nie je az tak zlozite, proste sa len ludia
> subscirbnu do vhodneho cvs mailing listu a vidia co sa deje a da sa to
> velmi lahko adoptovat.

Vzhladom na moj, mozno subjektivny, pocit z urcitej neistoty a chaosu,
ze co vlastne a ako vlastne..

Kedze si iniciator - nemas zaujem urobit navrh akehosi projektu? Cize
zatial sumar poziadaviek, cielov, myslim, ze vela ludi by isto pridalo
spatnu vazbu a cela idea by sa tym vykrystalizovala a potom by sa dalo
realnejsie postupovat.. Hm. Hm? :)

Martin