slovensky web

Daniel Gerzo danger at FreeBSD.org
Wed Sep 27 17:01:31 CEST 2006

Hello Martin,

> Ahoj Daniel,

> Vzhladom na moj, mozno subjektivny, pocit z urcitej neistoty a chaosu,
> ze co vlastne a ako vlastne..

> Kedze si iniciator - nemas zaujem urobit navrh akehosi projektu? Cize
> zatial sumar poziadaviek, cielov, myslim, ze vela ludi by isto pridalo
> spatnu vazbu a cela idea by sa tym vykrystalizovala a potom by sa dalo
> realnejsie postupovat.. Hm. Hm? :)

Dobre teda.

Co je vhodne prelozit:
(podotykam, ze vsetky dokumenty ktore spominam su relativne cesty k
www/en/ stromu a netykaju sa doc/ stromu (Handbook, FAQ, articles, ...)

o) vsetky sgml,xsl dokumenty, snad okrem y2kbug.sgml, relnotes.sgml
o) advocacy
o) community/
o) docproj/
o) docs/
o) marketing/
o) releng/
o) search/
o) snapshots/
o) support/
o) tutorials/
o) donations/index.sgml
o) news/ ? k tomu patri aj share/sgml/news.xml press.xml
o) prstats (tam je toho aj tak malo ;-))

Toto je primarny ciel.

Co povazujem za zbytocne prekladat:

o) cgi/ (toto vobec)
o) kse/
o) gnome/
o) releases/
o) relnotes/

Co sa moze casom:

o) internal/
o) smp/
o) java

Hadam som na nic dolezite nezabudol. Kazdy clovek, ktory by sa chcel
do tohto projektu zapojit, by si samozrejme vybral oblast na ktorej by
najradsej chcel pracovat (ak este bude volna ;-)) a zacal s prekladom,
popripade si dohodol spolupracu s niekym inym.

kde by sme spolu komunikovali ohladne toho, kto na com pracuje, co by
sa malo spravit a taktiez by sme sa tu dohadovali o tom, ako prekladat
niektore specialne terminy. Sem by sme taktiez mohli aj rovno
dostavat cvs-www commit maily.

Co sa tyka prace...
Bol by som povedzme ochotny vybuildovat nejaky jail a dat tam kazdemu
dobrovolnikovi ssh pristup. Tam by bol www/ strom s rw pristupom pre
kazdeho translatora a mohli by sme editovat veci priamo tam. Nejaka
web page s overview a statusom v akom stave su jednotlive odvetvia
www/ stromu.

Otazky?

--
Best regards,
 Daniel                            mailto:danger at FreeBSD.org