slovensky web

Daniel Gerzo danger at FreeBSD.org
Wed Sep 27 10:42:49 CEST 2006

Quoting Jozef Babjak <babjak at hilbert.chtf.stuba.sk>:

>     ^-- Tento napad tu uz niekolko krat bol. Povazujem to za zbytocne, v
> urcitom zmysle slova za kontraproduktivne. Bola by to obrovska namaha (a
> pociatocne nadsenie po chvili kazdeho prejde), ale pridana hodnota by bola
> mala. Pravdupovediac si neviem dobre predstavit sledovat zmeny v
> originalnej dokumentacii a "portovat" ich do lokalnej. Lokalna

Ja momentalne nehladam ludi na preklad Handoobku, faq, howto a tak
dalej, zaujimal som sa hlavne na web stranky, uz som to pisal v
nejakom inom maily..

Sledovat zmeny vo www/ tree nie je az tak zlozite, proste sa len ludia
subscirbnu do vhodneho cvs mailing listu a vidia co sa deje a da sa to
velmi lahko adoptovat.

> [...]
> originalu. Namahu vynalozenu na preklad handbook-u, faq, how-to, etc.
> povazujem za zbytocnu, radsej ju treba vynalozit na nejaky prispevok k
> mainstream-u. Vyhodou *BSD voci Linuxu je to, ze nie su rozstiepene do
> velkeho mnozstva distribucii, a pokial mozno, je treba tento stav
> zachovat. Teda podla mna, kazdy mame svoj nazor.
>
> Ked uz slovensku stranku o FreeBSD, tak nie preklad anglickych originalov,
> ale vlastna tvorba novych materialov. Nieco som zacal svojho casu pisat
> pre PC Revue (neskor pre Infoware) toto:

4.x je uz obsolete :-)

inak http://www.freebsd.org/docproj/todo.html a
      http://wikitest.freebsd.org/JoelDahl

> alebo moze robit dlhodobe stress test-y
>
> 	http://www.holm.cc/stress/
>
> niektorej z vyvojovych vetiev.
>
> V portoch by sa tiez urcite naslo dost prace pre cely regiment pavov. :-)))

Samozrejme, kazdy pojde podla svojho gusta. Osobne maintainujem zo 5
portov a tak isto pracujem aj na mainstreamovej dokumentacii, vdaka
comu som sa stal FreeBSD committer. Ja mam na praci aj kopec dalsich
veci, len to bol taky napad a pokial sa najde zo 5 ludi (co podla mna
na www/ tree v pohode staci) tak by sme mohli zacat aj na tom preklade.

> Tak bych to videl ja.

A takto to zas vidim ja :)