slovensky web

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Sep 27 13:14:08 CEST 2006

On Wed, Sep 27, 2006 at 09:54:33AM +0200, Jozef Babjak wrote:

>     ^-- Tento napad tu uz niekolko krat bol. Povazujem to za zbytocne, v
> urcitom zmysle slova za kontraproduktivne. Bola by to obrovska namaha (a
> pociatocne nadsenie po chvili kazdeho prejde), ale pridana hodnota by bola

naprosto souhlasim... slovensky mluvi rekneme 5 milionu lidi. pokud mermomoci
chcete lokalizovane verze tak spis pomozte s ceskou... prece jen - ceskoslovensky
"trh" ma rekneme 15 milionu lidi.

ale obecne si myslim ze lokalizovane verze fakt neprinaseji v podstate nic noveho.
samozrejme branit vam nikdo nebude ;)