slovensky web

Perfect Stranger stranger1121 at gmail.com
Wed Sep 27 10:57:21 CEST 2006

Zdravim Slovakov. FreeBSD som objavil len pred nedavnom, takze
skusenosti s hladanim infa potrebneho k prevadzkovaniu FreeBSD su u
mna viac ako cerstve. Velmi mi pomohla tato konfera a jej ucastnici
ich radami a usmerneniami, za co im este raz dakujem. Ako tu uz raz
niekto spomenul, su casti, ktore su pre admina, ten si to spravuje a
mal by vediet co robit. A urcite by mal vediet anglicky, inak by asi
tym adminom nebol. Takze jedna cesta je podla mna, za sa spravi
elitarsky web pre adminov, ktori maju skusenosti so spravou a
administraciou systemu, no a medzi sebou si ich vymienaju. Ale k tomu
asi uz sluzia rozne konfery a IRC kanaly. Druha cesta je spravit
slovensky web pre zacinajucich, alebo pokrocilych userov, so
vseobecnym infom, novinkami atd. Pri mojich uplne prvych krokoch mi
samozrejme velmi pomohol Handbook, no a este stranky a clanky s
how-to. Dobra stranka je www.bsdguides.org , ale uz sa tam par
mesiacov spi. Ale kde naozaj najdem vsetko co potrebujem, su krajiny
byvaleho CCCP. Velmi rad chodim sem http://www.opennet.ru/ , ma to
mnoho sekcii a vyborne forum. Tiez sa mi paci rozbiehajuci sa portal
http://www.bsdportal.ru/portal.php , je to spojene aj s budovanim
wiki. http://wiki.bsdportal.ru/ . A myslienka wiki ako taka sa Vam
nepaci? Tu http://sk.wikipedia.org/wiki/FreeBSD je toho o FreeBSD ozaj
malo. Este co sa tyka slovenskych stranok o ktorych tu debatujeme,
myslim si ze cekcia how-to a FAQ by urcite nemala chybat :-) Isto sa
rad zapojim a pomozem ako budem moct. Este na okraj, tu
http://www.pcbsd.sk/index.php sa rozbieha slovenska stranka o PCBSD.