slovensky web

MeX mex at localnet.sk
Wed Sep 27 00:03:19 CEST 2006

On 26. 9. 2006 22:18 , Daniel Gerzo wrote:
> Hello users-l,
>
>   chcel by som sa opytat slovenskych ucastnikov tejto konferencie, ci
>   by sa tu nasli nejaki z nich, ktori by sa chceli zapojit to prekladu
>   webovej stranky do slovenskeho jazyka; dajte mi prosim vediet ci tu
>   taki su, potom vymyslim nejaky plan ako by sme to zrealizovali.

Myslim, ze viac by sa oplatilo porozmyslat o niecom na sposob zoznamu
(ne)podporovaneho hardwaru a skusenosti s nim pod FreeBSD. Nejake take
zjednotenie co najvacsieho poctu zdrojov, ktorych samo o sebe nie je
vela resp. je ich velmi malo. Takato aktivita by bola dalekosiahlejsie
prinosnejsia ako, podla mojho nazoru uplne zbytocne, prekladat z cestiny
do slovenciny..

MeX