slovensky web

Daniel Gerzo danger at FreeBSD.org
Wed Sep 27 00:13:33 CEST 2006

Hello MeX,

Wednesday, September 27, 2006, 12:03:19 AM, you wrote:

> Myslim, ze viac by sa oplatilo porozmyslat o niecom na sposob zoznamu
> (ne)podporovaneho hardwaru a skusenosti s nim pod FreeBSD. Nejake take

Takyto zoznam by mal byt hlavne internacionalny, nie, ze si Slovaci
zmyslia, ze si spravia vlastny lokalny zoznam :-). Mame tu novy
projekt bsdstats.org, kde je aspon trochu vidiet na com ludia bezia
*BSD systemy. Bol aj nejaky pokus o presne zhodny projekt ktory ty
popisujes (uz si ale neviem spomenut na URL), no uz pomerne dlho
ziadne novinky o tom nie su.

> zjednotenie co najvacsieho poctu zdrojov, ktorych samo o sebe nie je
> vela resp. je ich velmi malo. Takato aktivita by bola dalekosiahlejsie
> prinosnejsia ako, podla mojho nazoru uplne zbytocne, prekladat z cestiny
> do slovenciny..

Mali by sme prekladat z anglictiny. Jednak anglicke texty by mali byt
aktualne, kdezto ceske nemusia. Ceske texty pochopitelne mozeme pouzit
ako inspiraciu :)

--
Best regards,
 Daniel                            mailto:danger at FreeBSD.org