Java+BSD+Klavesnice

Pavel Bařina barinap at blade-comp.com
Tue Sep 19 15:48:56 CEST 2006

František Kučera píše v Út 19. 09. 2006 v 15:28 +0200:
> Vypnutý numlock? Já ho musím zapnout, pak můžu psát čísla, ale protože
> je to notebook, tak je to trochu nepohodlné,
NumLock jde vypnout i na notebooku. Teda na mem starem Aceru ano. Pri
programovani mam stejne zapnutou anglickou klavesnici a cisla jdou psat
pohodle i bez pouziti numericke klavesnice. Nevim jestli jsem mel presne
stejny problem jako vy. V java programech jako treba jedit mi nefunoval
Backspace a delete. Po vypnuti Numlocku to fungovalo.

P.B.