Java+BSD+Klávesnice

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Sep 19 22:59:57 CEST 2006

zemri diakritiko!

On Tue, Sep 19, 2006 at 01:34:54PM +0200, Franti?ek Ku?era wrote:
> Ahoj,
>
> mám problém s klávesnicí v javových programech (pouze v nich).
> nefungují mi tyhle klávesy:
> -čísla 2-6 (ě-ž + shift)
> -uvozovky (ů+shift)
>
> Když je mačkám, nic se nepíše. Ostatní klávesy fungují i v javových
> programech. V nejavových programech fungují bezproblémů úplně všechny
> klávesy.

pevne verim ze v nejake brutalne skryte javovske tride je schovane
neco na odchytavani primo scan kodu ktere posila klavesnice. urcite
bude zajimave napsat maly testovaci programek ktery ukaze jestli
jsou nejake scan kody doruceny.

> Čísla bych mohl psát na numerické klávesnici, ale ty uvozovky stejně
> nejdou. Což je docela problém, když chci něco psát v Eclipse nebo
> Netbeansech, tam ty uvozovky potřebuju dost často a takhle je musím
> kopírovat přes schránku :(
>
> Verze javy: java version "1.5.0"
> Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition (build diablo-1.5.0-b00)
> Java HotSpot(TM) Client VM (build diablo-1.5.0_07-b00, mixed mode)

to je uz ostry release? neni to porad beta/alpha? jak se chova 1.4?

> uname -a
> FreeBSD ASUS. 6.1-RELEASE-p2 FreeBSD 6.1-RELEASE-p2 #1: Thu Jul  6
> 11:31:02 PDT 2006
> root at PCBSD.localhost:/usr/obj/usr/src/sys/PCBSDv1.2  i386
>
> Programujete někdo v Javě v BSD? Jdou vám napsat uvozovky?

programuju v jave v bsd. nikdy v zivote jsem v javovskem programu uvozovky nepsal :)