Java+BSD+Klavesnice

František Kučera xkucf03 at seznam.cz
Tue Sep 19 15:28:40 CEST 2006

Vypnutý numlock? Já ho musím zapnout, pak můžu psát čísla, ale protože
je to notebook, tak je to trochu nepohodlné,
když připojím externí klávesnici tak to není problém. Ale pořád nejdou
psát ty uvozovky, což je poměrně zásadní věc.

Stejný problém jsem měl i v Linuxu na jiném stolním počítači. Správně
jsem to viděl fungovat jen ve Windows.

Franta