PF+PRIQ

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Wed Sep 13 19:01:03 CEST 2006

> Ale paket se pri umistovani do fronty zahodi tehty, pud
> je dana fronta plna - nezavisle na stavu jinych front.

Uz je mi to jasne, a je velikost 50 optimalni/dostacujici nebo je dobre ji
treba trochu zvetsit? Dropovanych paketu tam ale mam malo.

Mam ale jiny (velky) problem. Od chvile, co jsem nahodil PF, tak mi prestali
komunikovat klienti na stejnych subnetech mezi sebou. Proste se nevidi, a to
ani kdyz jsem nakonec pf.conf pridal
pass in all
pass out all

Co to muez zpusobovat, co se pri startu PF deje, meni se nejake sysctl ktere
by to mohli ovlivnit? Nevim si s tim rady, mimo tech queue tam uz nic nemam.
Diky

Milan