PF+PRIQ

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 13 19:36:10 CEST 2006

Milan Cizek napsal/wrote, On 09/13/06 19:01:

> Uz je mi to jasne, a je velikost 50 optimalni/dostacujici nebo je dobre ji
> treba trochu zvetsit? Dropovanych paketu tam ale mam malo.

	Neexistuje univerzalni optimalni nastaveni. Vetsi fronta sice zpusobi,
ze se lepe obslouzi obcasne nahodne spicky - ale (zejmena v pripade
front mensich priorit) je nekdy lepsi paket zahodit, nez dorucit s
ohromnym zpozdenim (vzniklym dlouhym cekanim ve fronte).

> Mam ale jiny (velky) problem. Od chvile, co jsem nahodil PF, tak mi prestali
> komunikovat klienti na stejnych subnetech mezi sebou. Proste se nevidi, a to
> ani kdyz jsem nakonec pf.conf pridal

	To musi nekdo, kdo pf pouziva, to ja nejsem.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz