PF+PRIQ

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Sep 12 18:19:33 CEST 2006

Milan Cizek napsal/wrote, On 09/12/06 17:40:
> tak si s tim postupne hraju a nejak uz to pracuje. Prekvapila mne ale dalsi
> vec. Kdyz se podivam na statistiku, neni mi prilis jasne, proc se pakety
> dropuji tak "nahodile". Cekal bych, ze se zacne zahazovat v nejnizsi
> priorite (default)

	Obavam se, ze nikoliv - priority maji vliv na vyber toho, z ktere
fronty se bude paket odesilat, az bude volne nejake vysilaci okno.

	Ale paket se pri umistovani do fronty zahodi tehty, pud je dana fronta
plna - nezavisle na stavu jinych front.

	Pokud tobre vidim, tak fronta A ma delku padesat paketu. Takze staci,
aby tesne po sobe prislo 130 pakety a i kdy zvlastne neni k odesilani
nic jineho, tech osmdesat se jich proste zahodi nezavisle na stavu
jinych front ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz