Re: Notebooky - mobilita vs. ruzna nastaveni

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Mon Sep 11 16:00:48 CEST 2006

> Podarilo se mi dostat notebook do stadia, kdy mi funguje regulace
> rychlosti procesoru a vicemene (spis mene nez vice) usinani pri
> zaklapnuti displeje.

No jo, na to se teprve chystam. :-)

> Co se tyce site, tak mam oba interface (wifi i ethernet) zaple a
> nastavene na DHCP. Pri startu se mi budto chyti ethernet, nebo napise ze

Jenze na nekterych mistech DHCP neni a na nekterych zase je.
Me ani tak nejde o to, aby se mi sit nastavovala automaticky pri
startu OS, ale spis o to, jestli neni nejaky user-friendly programek,
ktery by shromazdoval ruzne sitove profily a ty se pak na pozadani
dali rychle a pohodlne nastavit nebo menit za provozu.

Karel