Notebooky - mobilita vs. ruzna nastaveni

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon Sep 11 16:08:49 CEST 2006

On Mon, 2006-09-11 at 16:00 +0200, Kaminar wrote:

> No jo, na to se teprve chystam. :-)
No, ono to je vcelku divocina. Co NB to unikum a navic usnuti funguje
spolehlive, ale probouzeni tak na 70%
V pripadech kdy se neprobudi, je zase potreba tvrdy restart a opravovat.
Nevim, jestli usinani stoji za tyhle trable.

> Jenze na nekterych mistech DHCP neni a na nekterych zase je.
> Me ani tak nejde o to, aby se mi sit nastavovala automaticky pri
> startu OS, ale spis o to, jestli neni nejaky user-friendly programek,
> ktery by shromazdoval ruzne sitove profily a ty se pak na pozadani
> dali rychle a pohodlne nastavit nebo menit za provozu.

Na to je asi nejjednodussi napsat si script a v xkach si pro pripadne
pouziti udelat ikonku co spusti script a profil da jako parametr. Podle
meho je to napsane za 10 minut.

Ondra