Notebooky - mobilita vs. ruzna nastaveni

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon Sep 11 15:49:37 CEST 2006

Jednoduse - neresim.

Podarilo se mi dostat notebook do stadia, kdy mi funguje regulace
rychlosti procesoru a vicemene (spis mene nez vice) usinani pri
zaklapnuti displeje.

Co se tyce site, tak mam oba interface (wifi i ethernet) zaple a
nastavene na DHCP. Pri startu se mi budto chyti ethernet, nebo napise ze
ma linku dole a chyta se mi wifi. Bohuzel kdyz se chyti ethernet, tak u
wifi se dale snazi chytit a snazi a snazi. Vetsinou nevyudrzim a ukoncim
to ctrl-c
Slysel jsem, ze nekdo si prepsal rc script pro wifi tak, aby se
testovala na pozadi, ale pak zase riskuji, ze mi zacnou startovat sluzby
bez pripojene site, coz me take moc nelaka.

Co se tyce Xek, tak druhy monitor nepouzivam. Zato jsem pouzival
projektor a to jsem oplakal. Xka mi automaticky zdetekovaly projektor
jako 640x480 a cely displej mi skocil do tohoto rozliseni.
nakonec jsem prezentaci odehral v tomto rezimu.

Jeste jedna poznamka, uz se to tu resilo, od 6.0 se mi nedari udelat
xorg.conf tak, aby mi fungoval. jakmile se o to pokusim, vzdycky skoncim
se zamrzlym displejem a nemoznosti prepnout se do klasickeho textoveho
rezimu. Koncim tvrdym restartem a vetsinou poskozenym FS.
Na autodetekci naopak najedou xka jak maji. Tak nevim.

Ondra