vlasni skript po startu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Sep 10 17:11:37 CEST 2006

Milan Cizek napsal/wrote, On 09/10/06 14:32:
> Hledam moznost, jak tento skript spustit pokud mozno hned po startu. Asi nejlepe mi pride
> umistit ho do /usr/local/etc/rc.d/, tim bych snad mohl nejak zajistit, aby
> pri spusteni jiz byla k dispozici sit (ifconfig) a take mysql(client), tady
> si ale nejsem vubec jisty, jestli postaci jen "require NETWORKING mysql"
> (nevim ani presny vyznam KEWORD,PROVIDE...). Funguje toto "rizeni" i v
> pripade, ze bude skript v perlu?

	Pokud splnis pozadavky rcorder (man rcorder) tak nejspis ano.

> Take se muze satt, ze databaze nemusi byt v danou chvili dostupna, takze
> bych rad predesel tomu, aby se na skriptu start nazstavil.

	To je zalezitost toho scriptu, aby spravne reagoval na chybove stavy.
Jestli se ukonci a neudela nic, nebo jestli si zajisti sve nove spusteni
o neco pozdeji (man at), nebo jestli udela jeste neco jineho je
politicke rozhodnuti toho, kdo opatreni zavadi - zalezi jak hodne vadi
provoz stroje bez naplnene tabulky.

> Jeste mne napadla mozna nejlepsi cesta  udelat spousteci .sh skript (s
> prislusnymi REQUIRE), ktery bude volat ten "perlovsky &". Nebo je jeste
> nejaka jina cesta, jak spoustet bezprostredne po startu? Diky

	Desitky ;-)

	/etc/rc.local
	crontab        (@reboot)
	/etc/start_if.<interfacename> (spousti se tesne pred tim, nez se
interface nahodi UP)

	A pak spoustu dalsich metod, ktere by byly povazovany za ponekud
neciste, takze ty vynechame ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz