Midnight Commander v textove konzoli

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Mon Sep 11 13:24:49 CEST 2006

Zdravim.

Uz se dost dlouho potykam s MC-light a s nefukcnosti jeho ruznych
klavesovych zkratek pod textovou konzoli ve FreeBSD. Povedlo se mi
vyladit MC-light + rxvt + bash pod X-akama ke vsi spokojenosti, ale
bohuzel pod textovou konzoli se mi to stale nedari a stale mi nechodi
plno klavesovych zkratek jako napr. Alt+Enter, Alt+Tab, Alt+H ad. Bez
techto zkratek je pouzivani MC spis pritez nez vyhoda.

Rad bych se proto zeptal, jestli to vubec jde a kdyz tak, jak rozchodit
MC-light pod textovou konzoli ve FreeBSD, aby fungoval se vsim vsudy
tak, jak ma.

Zde jsou nektere informace meho nastaveni:

FreeBSD R6.1
lang=cs_CZ.ISO8859-2
TERM=xterm
ttyv0 "/usr/libexec/getty Pc" cons25l2 on secure
pouzivani prikazove interpreti: csh, sh a bash (preferovany)

Zkraceny vypis z rc.conf:
font8x14="iso02-8x14"
font8x16="iso02-8x16"
font8x8="iso02-8x8"
keymap="cs.latin2.qwertz"
moused_enable="YES"
moused_port="/dev/psm0"
moused_type="auto"

Samozrejme jsem MC-light klavesy ucil, ale bez uspechu. :-)

Za vsechny rady diky

Karel