vlasni skript po startu

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sun Sep 10 14:32:19 CEST 2006

Ahoj,
napsal jsem si takovy perl skriptik, ketry precte z databaze (mysql)
blacklist mac adres a ty posleze prida pres ifconfig. Hledam moznost, jak
tento skript spustit pokud mozno hned po startu. Asi nejlepe mi pride
umistit ho do /usr/local/etc/rc.d/, tim bych snad mohl nejak zajistit, aby
pri spusteni jiz byla k dispozici sit (ifconfig) a take mysql(client), tady
si ale nejsem vubec jisty, jestli postaci jen "require NETWORKING mysql"
(nevim ani presny vyznam KEWORD,PROVIDE...). Funguje toto "rizeni" i v
pripade, ze bude skript v perlu?

Take se muze satt, ze databaze nemusi byt v danou chvili dostupna, takze
bych rad predesel tomu, aby se na skriptu start nazstavil.
Jeste mne napadla mozna nejlepsi cesta  udelat spousteci .sh skript (s
prislusnymi REQUIRE), ktery bude volat ten "perlovsky &". Nebo je jeste
nejaka jina cesta, jak spoustet bezprostredne po startu? Diky

Milan