Zapis na USB flashku - zasek OS

Perfect Stranger stranger1121 at gmail.com
Sun Sep 10 15:51:24 CEST 2006

Teraz som si kupil novy telefon, Nokiu E60, a tiez mam zaujimave
skusenosti. Mam tam 512 MB kartu, formatoval som ju normalne v
telefone, rychlost citania a zapisu vo FreeBSD sa pohybuje na
neuveritelnych 10 MB/s, Krusader mi pri zapise viacerych suborov na
kartu tiez ako na povel vytuhne, MC to zvlada. Mountujem to ako msdos
particiu. System sa ale pri vytuhnuti Krusadera nastastie nesekne, len
killnem Krusadera a v pohode.

Dňa 10.9.2006, Kaminar <Kaminar at seznam.cz> napísal(a):