Re: Zapis na USB flashku - zasek OS

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Sun Sep 10 12:41:41 CEST 2006

> Nieco podobne som zazil s MP3 prehravacom,ked som mal este 6.0. Komp
> ako na povel zamrzol. V 6.1 vsetko ide ako ma.

Me se to chovalo asi takto: kopirovani nejprve probihalo bez problemu,
po zapisu nekolika souboru (cca 300MB) se najednou zapis zastavil,
u aplikaci MC (v ktere jsem pustil to kopirovani) a rxvt (ktere bezeli mimo) se
zhorsila interaktivita (reagovali po dlouhych odmlkach), ale napr. gkrellm bezel
zjevne bez problemu, po nejake dobe jsem dal umount a system se zasekl.

Karel